Nou curs d’Agent Comercial Internacional

Ara es el moment!

El Consell General d’Agents Comercials d’Espanya (CGAC) i ICEX-CECO s’han unit per posar en marxa el primer curs institucional d’Agent Comercial Internacional que se celebra a Espanya.

Les dues institucions estan col·laborant estretament des 2014 per formar 2.000 professionals a través d’un curs que, unit a la col·legiació, Permet que accedir a el Títol Oficial d’Agent Comercial Col·legiat expedida pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme a Proposta de Consell General.

Després de l’èxit d’aquest curs, dues corporacions es primera per donar un nou pas de gegant i desenvolupar un següent esglaó formatiu més ambiciosa, de major pes lectiu i abast, que va a aprofundir en l’especialització dels professionals de la venda en un context internacional que demanda de manera Creixent aquesta figura.

Ja està obert el Plaça de matriculació per a la primera edició de el nou curs es desenvoluparà en a partir de la tardor de 2021 i permetrà por primera vegada en El nostre país aconseguir la titulació d’Agent Comercial Internacional, abordant Aquells Coneixements imprescindibles per abordar la carrera professional com a agent comercial en un context internacional.